Monday, June 10, 2013

Printed Tee Tutorial

大家好 

今曰想和大家分享一下我怎樣做一件簡單的印花 tee.  如果大家看完後有甚麼意見或提意十分歡迎大家的留言和 comments.

今次就由细貓 Merry, Sesame 芝麻和大佬貓 Malcom 和大家一起 step by step 去一件印花 tee.



首先要預備工具和布料.

最緊要是準備熨貼纸.  大佬貓手上的便是印在白布上的熨貼纸.



也有可以印在颜色較深布料上的熨貼纸.



之後大家可以找任何大家喜歡的圖畫, 公仔, 漫畫, 用 printer 放入熨貼纸 print 出來就可以, 十分方便.


Malcom 和 Merry 兩兄弟 print 了多款不同的圖案.


不要忘記要先剪去圖案以外的空白位才將熨貼纸反轉用熨斗小心的熨在巳剪好的 tee 前幅布料上.


要小心慢慢的熨. 不可以熨太久.  大家試一兩次便可掌握到時間.


大家看 Candy Crush 圖案由熨貼纸轉遷到 tee 上了.  熨貼纸會是空白的.


Merry 手上的熨貼纸是想提醒大家圖案熨貼在 tee 上是反方向的. 一般圖案是沒有大問題. 但如果有文字就要留意了.



大家也要預備好其它裁片. 單一塊 tee 前幅做不到一件 tee 啊.



衣車準備好.


可以開始了.



印花 tee 完成了.  芝麻覺得全白 tee 比較一般所以用不同的颜色來做頸貼和兩個袖.




由大佬貓做 model.  Candy Crush tee 靚唔靚? 大佬貓 chok 唔 chok? 



還有其它款式.



除了用熨貼纸我也喜歡 shop outlets 的 bb 衫.  有些時侯也會有好發現. 上圖右邊 Jerry身上的恐龍 tee 便是來自一件 bb 衫.



下圖的 Mr Happy tee 也是來自一件 bb 衫.


Tee 穿在 Blythe 上都好 fit 



大家有時間都可以試玩一下.  記得完成後和我和大佬貓和大家分享呀

Tutorial 有甚麽唔明白唔清楚可以話大佬貓知 











30 comments:

  1. 大佬貓,我想要你件 Tee!
    [版主回覆06/11/2013 11:37:57]janejane 幫小巧做番件啦唔好成日走左出街玩

    ReplyDelete
  2. d衫仔做得好靚啊! 謝謝分享!
    祝佳節愉快啊!
    [版主回覆06/11/2013 11:39:17]Thank you candy

    ReplyDelete
  3. 正正正,多謝大佬貓分享,熨貼紙同布邊度買同平呀
    [版主回覆06/11/2013 21:09:09]大約 $40 一包。一般 color printer 都 ok
    [海綿回覆06/11/2013 14:43:19]好呀 我得閒去中南望下 幾錢度?普通printer 印就ok?
    [版主回覆06/11/2013 11:46:48]多謝海綿

    ReplyDelete
  4. 利害,妳做的
    [版主回覆06/11/2013 11:50:15]多謝 sp 到訪和留言

    ReplyDelete
  5. d衫整得好靚呀!
    可以去擺檔啦!
    [版主回覆06/11/2013 11:55:04]Thank you 鼠鼠

    ReplyDelete
  6. 豆丁@加拿大HamiltonJune 10, 2013 at 9:16 PM

    好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
    D衫咁細都車到咁好!!!!!!!!!!!!!
    LIKE~~~~~~~~~~~~~
    [版主回覆06/11/2013 13:53:11]Thank you 豆丁

    ReplyDelete
  7. 厲害.連TEE都可以自制.
    [版主回覆06/11/2013 21:04:07]好多謝你亞U

    ReplyDelete
  8. 正啊! 可以自己做獨一無二的TEE啦!~
    你好叻啊!~
    [版主回覆06/13/2013 12:19:55]Thank you joan

    ReplyDelete
  9. 大佬猫真係CHOK,CHOK,CHOK
    [版主回覆06/13/2013 12:22:21]大佬貓話好多謝你

    ReplyDelete
  10. 多謝教學分享,我都好想做呀!
    [版主回覆06/13/2013 12:24:40]You are very welcome 做啦做啦!可以做俾你 d Licca and Jenny.

    ReplyDelete
  11. 好colourful的T,我成日懶得做
    [版主回覆06/13/2013 12:27:01]Thank you BiLi

    ReplyDelete
  12. 嘰嘰嘰好似好好玩咁,但對我依款家政白目黎講,實在太難啦
    [版主回覆06/13/2013 12:29:46]多謝二二到訪和留言

    ReplyDelete
  13. 教學好清楚呀..等我又試下先
    [版主回覆06/13/2013 12:31:34]Thank you can can 好耐唔見你 update 個 blog 喎!你一定好忙喇!

    ReplyDelete
  14. 大佬猫真係好利害呵
    你D手工真係一流, 我同Krin 一樣都無COLOR PRINTER, 不過有時間都想試下做衫仔玩玩

    ReplyDelete
  15. 嘩!!好好手工喎!!
    都係時候同小鴨做翻D新衫哪...

    ReplyDelete
  16. 得閒就尼望望大佬貓,都會開心d!
    [janejane回覆08/14/2013 18:18:22]來來來~
    [janejane回覆07/24/2013 02:09:47]又來啦!

    ReplyDelete
  17. 你d手工真系好勁,
    我針子好差,做衫一定唔掂,不過我有興趣試做其它嘢。多謝分享。
    請問呢d貼紙系咪在賣電腦配件地方可以買到。

    ReplyDelete
  18. Molly 公路之星June 14, 2013 at 11:16 PM

    大佬貓超CHOK!HAHA!!
    你手工真係好好啊~~
    做得好精緻呢!!
    用BB衫做真係好有創意呢~~

    ReplyDelete
  19. Step by Step咁好清楚喎!

    ReplyDelete
  20. ,用食玩教學,妙絶

    ReplyDelete
  21. 好正呀!我都想做番件

    ReplyDelete
  22. Thanks for sharing! 你做的衫仔真係好靚! 絕對係信心的保証!

    ReplyDelete
  23. 十分有趣,最難得是由大佬貓來介紹喎!

    ReplyDelete
  24. 嘩好勁!咁細件手工都咁精緻,yahoo好多臥虎藏龍

    ReplyDelete
  25. 點解可以做到咁逼真呢?

    ReplyDelete
  26. 我正在搬新屋:
    http://travelling-janejane.blogspot.hk/
    得閒來探我啦!
    [版主回覆09/04/2013 16:57:10]janejane 多謝通知! 祝你新居快樂, 事事順利如意! 大家一定一定一定千萬億要保持聯絡. 我唸緊想搬去 blogspot 或pixnet, 未决定都未搬, 大佬貓一家同我都超懶又乜都慢過人

    ReplyDelete
  27. 我已將BLOG搬到http://tempoworkshop.blogspot.hk/
    你會搬去邊呀? 記住留低地步, 繼續聯絡呀
    [版主回覆09/04/2013 16:52:51]Tempo 祝你新居快樂, 事事順利如意
    [版主回覆09/04/2013 16:50:41]Tempo 多謝通知! 大家一定一定一定千萬億要保持聯絡

    ReplyDelete
  28. 我搬左去pixnet呀: http://mousediary.pixnet.net/blog

    另外來追你畢業圖呀, 你整好send 去: mousediary@yahoo.com.hk
    可以考慮畫的時候加番頂畢業帽, 因為好多人都加了
    提一提, 如果你是用photoshop的話可以給我psd檔, 不是的話給我白backgound都ok

    如果唔識整就就甘send相俾我就得啦

    ReplyDelete