Wednesday, November 13, 2013

微型森林家族大屋

"Hi! 我係四葉妹妹.  今曰我系大佬貓個廚房齊齊合力砌一間好大好大嘅森林家族大屋. 

1, 2, 3 Let's go" 


大家齊齊砌應該好快攪掂.


睇下D材料先.


首先幫牆貼上牆紙.


好快大佬貓就砌起一層.

Noel "兔妹妹可以搬入去住未?"


兔妺妺搬入新屋喇.


 好快又砌多一層.


四葉妹妺 "嘩你睇 Teddy 都搬左入去住喇."


"間屋真係好大好大呀!"


我尤其鐘意度可以打開或關上的門, 真的很可愛!


大佬貓, 細佬貓和大屋來一張大合照.


以下是一些微型森林大屋末砌時還在盒內的圖片. 


一共有四盒.  每盒也有號碼.  不用抽, 不會買重覆. 我都好 lucky, 剛剛店內有整一套.



盒內有好詳細的指引.


現在砌起大屋要揾地方放.  大佬都好似我一樣家中完全再無位放更多的玩具.

我和大佬貓都需要一間更大的屋!









No comments:

Post a Comment