Monday, August 11, 2014

DIY Comic Books and Re-ment Boxes

Hello 大家好! 又無 update 個 blog 多個星期. 真係好懶也同時很忙.

上次篇 blog 話會 share 一下我怎樣 diy 細細的漫畫書和 Re-ment 盒.  不過俾小屋快了好多步. 小屋的 diy tutorial 很暢細.  大家想知道怎樣做微型書就一定要去看看了.

我自己就喜歡將自己的東西物件縮細. 例如漫畫書就是其中一樣. 見到縮細後自己深愛的漫畫書尤其有親切感.  怎樣做? 太簡單了. 最緊要有:

1. 相機
2. 打印機
3. 電腦
4. 紙 


做漫畫和 Re-ment 盒都是同一做法.

用相機影低漫畫書封面, 如有需要可以再影內頁, 如果不需要漫畫內頁可以用 memo pad , 又如果完全不需要內頁可用幾張咭紙或飛機木也可以.



完成了, 大與小漫畫書


Re-ment 盒做法也一樣. 

1. 影相

2. 打印 (用 photo paper)


3. 剪出


4. 摺合, 大和小盒同樣做法


完成了. 你們能在大佬猫房間內找到漫畫書和 Re-ment 嗎?


能找到嗎?


如果大家有時間可以試試做番盒 Re-ment 玩下. 不過要注意比例. Happy DIY!




********

請大家不要只留意睇手機或睇漫畫書! Don't keep your eyes only on your mobile phone or comic books!


大佬貓又有新朋友了


"Hi 我係 Malcom, 好似未見過你? 你新搬黎架? 我最近都好鐘意睇 comics."


"Hi 係呀. 我叫 Suki.  Nice to meet you."


"好鐘意 E 套朱古力漫畫書. D 公仔畫得好靚."


"我趕往番屋企食飯, 下次再傾啦."


"Bye bye." 大佬貓好依依不捨咁睇住 Suki 離開. 好希望快 D 下次再見面, 再一齊睇漫畫書.



********


最近好鐘意 Azone 公仔. 真係好 nice 好靚. 需然價錢好貴. 但係都覺得幾值. 因為真係每件配件都好 detailed. 我下篇 blog 再 post 多 D 相!

Have a Happy August! 





No comments:

Post a Comment